23:41 IN THE BEGINNING GOD CREATED...


D-dagen var kommen! Älskart!

Emelie och jag var laddade, satt nästlängstfram dessutom! Det är alltid bra! Då deltar man :)

Sedan kom dessa två och våldgästade bredvid på raden. Like it! (och jag gillar den där killens glasögon där bakom också! Råsnygga!)

Efter ett introduktionstal fick alla lärare gå upp på scenen! Inspirerande. Det kommer bli ett fantastiskt år. Jag känner det, exakt på rätt plats vid rätt tid.

Sedan avslutade vi med lovsång..

.. och där till höger är carro. Fantastiskt underbar tjej!

& jag var bara tvungen att ta kort på dessa skor. Tjusigare får man ju leta efter. Boots är helt klart en höstfavorit och de ska införskaffas (till min pojkvän!)


NU GODNATT, antar att jag ska vara pigg imorgon!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0