20:18 I PUT THE GREY COLOR IN IT




IGÅR I STHLM
Leggings med detaljer+kofta/cardigan+neverending halsduk h&m trend, linne med nitar h&m divided, skor från låångt tillbaka och jacka+väska ginatricot..

Halleluja, jag har hittat min mascara (ville bara dela med mig av ett av alla ilands/världsproblem). Yey! Johanna och jag har busat hela dagen lång, åkte iväg till gränby centrum. Hittade älskade gumsan Jenny där och jublade starkt. Såå lång tid utan denna kvinna - det ska det verkligen bli ändring på. Har saknat henne fruktansvärt mycket!

Vi avslutade kvällen med att åka till lovsångskonserten. Hur mysigt som helst - för de som gillar lugn och ro.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0