23:34 I WILL ALWAYS WEAR BLACK


Jag idaaag då... det blev black and black. Lite jeans på detta :)

Visar stolt upp min nya väska..

.. som visas inzoomad.

Och lite detaljer på sidorna..

GODKVÄLL/GODNATT. Hela familjen har intagit mitt nya hem och jag gissar på att ingen kommer sova inatt - MEN det blir succé. Jag kör just nu internet via min iphone - det blir bara bättre och bättre. Man behöver inte ens ha en interneträkning nu förtiden! haha, fast jag har två iofs. Lägenheten är underbar och jag vill bara säga att jag fått min första födelsedagspresent av min familj - barabambabababaaaaa ETT PIANO! Jag är överlycklig. Piano och piano, ett keyboard, med alla slags funktioner, fick ner lovsångshäftet och ALLT! Älskart. Jag grät. Haha.. Nu ropar mamsen från köket!

Kommentarer
Postat av: faster

Va kul.....jag kommer och sjunger!!1 Puss och kram!

2009-09-04 @ 12:24:04
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0