17:38 NY LÄGENHET?

(där jag bodde förra året!)

WOW. Jag vill ha den. JAG VILL HA DEN. Okej, jag äger denna och jag ser verkligen ingen anledning att flytta MEN vad jag vill ha den. Perfekt när man kanske en fin dag träffar en vacker karl också? Well, den är dyr. Den är dyrare i hyra MEN vad jag vill ha den. OCH den är där jag bodde förut. Typ.
Annars har jag haft den bästa dagen på länge. Bara en massa par som gått runt och hållt varandra i händerna och skrattat (nej, nu ljög jag.. förstår inte det där, alla kvinnor ser så sura ut och killarna går efter som värsta svansarna 1. har inte männen något eget val? 2. kan inte kvinnorna uppskatta sina män? 3. brukar man inte skratta med sin själfrände? 4. alla ser ut att ha så tråkigt medan jag går bredvid och bara ler för att jag tror att de har roligt? eeh?)
Jaja. Hoppas ni alla uppskattar er kärlek på bästa sätt.

Kommentarer
Postat av: Christianoda

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2011-06-13 @ 07:59:13
URL: http://christianoda.blogll.com
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0