22:32 FIRA JUL MED OSS


Vaknade upp och brasan var tänd...

Mor och far hade hittat på en massa rim och vi fick gå en "skattjakt".. (ja, jag är 21 år gammal..) (: 

En massa julgodis är såklart ett MÅSTE, på bilden visas fudge

Min lillebror drog en egen rockkonsert (båda mina bröder är fantastiskt duktiga på guran.. wow (han kommer slå mig gul och blå för att jag visar denna bild! hihi!)

Kära syskonskaran i väntan på julklappar, aaaaah, alla är nervösa (eller så var det bara jag!) Såklart sitter vi med varsinn iphone och jämför

Mor och far stod för all mat och det gjordes med bravur. GOTTIGOTTGOTT. Finaste föräldrarna...

Här ska det ätas minsann, fyrtiofem rätter senare är man proppis

Jag tog bilder på tv:n, haha, nejmen detta är min favvo PÅ RIKTIGT, "Säg MAMA!". Bästa bästa

Min mor höll i sången! Hon fick ingen sittplats så det blev golvet, men lika glad för det var hon! Yey!

Den ultimata läppbilden (jag och min lillebror kör en sådan här fulbild varje gång vi ses!)

HÖRRNI, jag saknar min familj. Dags för en resa hemåt kanske?

Kommentarer
Postat av: faster

Jag fattar att du gör det!! Saknar din famlij. Dom är underbara! Åtmindstone kunde ju 20% till flytta hit! Pusssss!

2010-04-01 @ 22:44:19
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0