ANSWERES PART ONE

vilka bloggar läsare du? jag läser faktiskt otroligt många bloggar MEN när jag ska sätta mig ner och skriva dessa glömmer jag alltid hälften. Såklart alla "stora" modebloggare MEN jag tycker helt ärligt att det är roligare att läsa bloggar som handlar om vardagsliv än mode. STORA bilder som visar fina människor. Glädje. Skratt. Fart och fläkt!
jobbar du något? såklart jag gör. VEM ska annars försörja mig? Jobbar på H&M, har gjort det i snart tre år (i sep) om man räknar in ÖRNSKÖLDSVIK och STOCKHOLM. Jobbade några månader i övik och någon månad på hamngatan i stockholm. NU är jag i Uppsala och trivs som fisken i vattnet!
första kyss? när jag var sexton år (yes, jag vågade inte kyssa någon när jag var mindre!)
första pojkvän? skulle vilja säga jonathan men det känns inte rätt så första långa förhållande var victor
är du kär nu? nej. nej. nej. jag har så otroligt svårt för att bli kär. jag kan gilla och tycka om men KÄR vågar jag inte bli. Hur blir man det? HUR släpper man in människor som faktiskt kan såra en lite senare?
vem vill du gifta dig med om du fick välja? Säger som alltid.. C, han är en sådan där man som man skulle kunna gå genom eld och vatten för, sådan man som man skulle sälja hela garderoben och flytta till en igloo - för. ni förstår
hur många barn vill du ha? TVÅ stycken. Inget mer. Inget mindre. De två kommer ALLTID att ha varandra (åh, det skulle inte förvåna mig om jag skulle gifta mig med en karl vars dröm är att få 10 barn. då är det bara att ställa upp!)
har du några komplex? jag har lärt mig att inte ha komplex, lägger hellre min energi på att ha roligt om dagarna istället!? känns inte det vettigt? tänk om jag alltid skulle gå och tänka på att jag har jordens mest feta armar? Hur roligt skulle det vara?
hur gör du med dina fina ögonbryn? HAHA, kul att denna fråga kommer upp. Jag gör varken a eller b. Det enda är väl att plocka de lite då och då, när jag orkar och inte somnar om mornarna men annars, INGENTING. Inte ens målar.
har du forsvett? antar att det ska stå "fot" och det har jag väl, det har väl alla? Vem har inte? Jag är väl människa? Dock kanske inte världens största men visst svettas man om fötterna när man kört spinning i en timme? 
svettas du när du sover? NEJ! haha, varför skulle jag göra det. Jag fryser.
ligger du på mage eller på rygg? På sniskan, varken rygg eller mage, rygg gillar jag inte att ligga på för att man ligger så "platt", på magen ibland faktiskt med tanke på att det sägs att man får "mindre" bröst då.. jag vill inte ha stora...
går du inåt eller utåt? jag går rakt, gick aningens inåt när jag var mindre MEN min mor lärde mig att gå rakt!
har du någon du ser upp till? det kanske låter som en klyscha MEN mina föräldrar helt klart. De har sådana perfekta och sunda värderingar, jag har ALDRIG gjort någonting de sagt nej till och har de sagt nej har jag alltid lyckats övertala.. :P haha, jag ser upp till de för att de alltid finns där och man kan ringa närsomhelst, de fixar allt!
vem skulle du vilja träffa om du fick välja en kändis? då skulle jag vilja träffa Hugh Grant. Han måste väl ändå vara den absolut hetaste som någonsin existerat? Han är så charmig att ordet CHARM har fått en ny innebörd.
tror du på Gud? ja det gör jag. av hela mitt hjärta.
har du syskon? två stycken bröder. ena är 90a den andra 97a. DE SÖTASTE som finns! DE BÄSTA som finns. Jag är en stolt storasyster!
Vad heter dina föräldrar? Stefan och Lena eller Lena och Stefan, beroende på hur man ser det. 
har du arbetartumme eller tummen mitt i handen? Jag måste väl ändå säga att jag har arbetartumme med tanke på att jag ALLTID vill få allting gjort på en och samma gång. JÄMT. Jag kan INTE sitta still och har alltid någonting för mig. Den genen har jag fått av min finfina mormor!
är ditt pekfinger längre än ditt långfinger? eeeh, nej. kan det vara så?
vad jobbar du med? hänvisar till ovan!
hur många har du haft sex med? ;) NÄR har man tid med sådant?
hur lång är du? är exakt 175cm. Tror jag. Kanske 174. Vilket innebär att jag blir riktigt lång i klackar som jag går i varje VARJE dag. Men jag tycker att det är snyggt! Därför har jag det!

DET KOMMER EN DEL TVÅ

Kommentarer
Postat av: fideli

tack för svaret

2010-04-17 @ 10:06:16
URL: http://twoclosets.blogg.se/
Postat av: Emremarianne

Excellent site!

2010-12-20 @ 09:22:44
URL: http://emremarianne.blog13.com
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0