22:51 DENNA DAG I BILD OCH TEXT


Dagen D, självaste födelsedagsbarnet och jag

Hon blev riktigt glad (får man väl hoppas? :D)

Lite presenter från mig

Söta syster 1

Söte Bror 

Söta syster 2 (puuh, de är så många att hålla reda på! haha) NEJ DÅ.

Satte oss för mat, jag började vika servetterna som jag lärde mig i skoltiden

Bus vid matbordet.. vem var den skyldige?

Åh, så fin tårta. Rosa. Fin.

Den här bilden blev INTE fin från Johannas kamera.. haha. bus.

En av presenterna från mig, en tavla med kollage i bild

Japps, jag stötte till bordet när vi skulle UPP OCH SJUNGA, eller.. var det jag? Jo. Sant.

Johannas tårtbit, rosa och fin med den finfina blomman.

Sedan blev det kväll och Johanna kom hem till mig för att vi sedan skulle ut och fika på stan

Jag ställer upp i bild

Sweet

Någon är finast?

Stadens gator.. jag gillart!

Mot det andra hållet.. ljust och plusgrader att man till och med INTE frös i skinnjacka. GALET!

Vi träffade på finfina Clara mitt på gågatan och såklart dokumenterades detta
!

Fikastället var det bästa på länge. GISSA OM JAG SKA DIT PÅ MIN NÄSTA DATE. Så, vem vill hänga med?


Kommentarer
Postat av: agnes

så fina bilder!

2010-04-08 @ 08:37:59
URL: http://agneeees.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ni brudar är så sjuuuukt snygga! Och din blogg är grym

Puss o Kram Em

2010-04-08 @ 15:04:37
URL: http://emelieselin.blogspot.com
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0