FRÅGETECKEN


Åh, det enda jag önskar mig just nu är.. ett leende. Jag känner mig på det absolut sämsta humöret. Ni vet sådana där dagar som man ALDRIG skriver att man har. Allt ska alltid vara så perfekt, glatt och underbart MEN under ytan, mina damer och herrar, där visas sanningen och idag är jag under min egen yta. Den här soliga dagen har jag spenderat i min säng, inte för att jag är sjuk, utan för att jag bara vill ligga i sängen och sova, krypa under täcket och låtsas att jag är tio år igen då man blev glad bara över en glass. Så är inte fallet hos denna 21åring den här fredagen. Det värsta är bara det att man vet inte vad som egentligen är fel. Det kan vara precis vad som helst, någonting är det. Jag menar, i normala fall skulle jag skrikit av lycka när jag hittade kavajen idag. Icke. Jag är bara inte lycklig.

men det värmer kanske lite mer med sms?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vi har alla sådana dagar och de är bara att välkomna dem. När du vet hur det känns att må dåligt, ju bättre kommer du att känna dig när du är riktigt, förbannat lycklig.

2010-08-06 @ 23:55:46
URL: http://camillassommar.blogg.se/
Postat av: Joanna

Malin!!! Tänkt på dig i sommar och jag har saknat den positiva energi du sprider omkring dig var du än är! Tror inte denna kommentar leder till att du blir lyckligare, MEN visst är vi väl för dåliga på att berömma våra medmänniskor?:) Snart ses vi igen! //Din kära "extrakollega" Joanna

2010-08-07 @ 01:53:27
Postat av: Bella

Malin! Ääälskar bilden! Bara så du vet.

2010-08-07 @ 12:18:18
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0