HEMMA HOS MIG


På mitt vardagsrumsbord står detta.. Jag gillar när det känns lite levande (med tanke på att jag inte äger en endaste levande blomma! HAHA)

Kuddarna i soffan är i olika mönster för härlig effekt

I fönstret står detta, temat i min lägenhet är tydligt - lantlig romantik!

Med tanke på att jag aldrig hittat några snygga tidningsställ valde jag att kasta blommorna ur dessa två och använda till mina ELLE. Ja tack! Det gäller att hitta på nya sake
r!

INREDNING. Jag känner att det bara blivit outfits och människobilder på sistone så nu visar jag litegrann från min lya, bara för att bryta av. Vad tycker ni om detta?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Otroligt fint! :)

2010-08-01 @ 17:42:01
URL: http://gummibollen.blogg.se/
Postat av: Frida

Sagolikt vackert! :D Jag har också den där spegeln ^^ Fast min står inte i fönstret utan på min byrå (:Visst har du köpt den på Indiska? Ha det bra! Kram Frida. ^^

2010-08-03 @ 00:29:45
URL: http://nezis.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0