JAG ÄR INGEN SVÄRMORSDRÖM DIREKT


"och en för mamma, och en för pappa, och en för lillevickevire.."


"Men hallå, det där var ju en baggis.."

HAKLAPP. När det var dags att äta middag inhandlade jag en stor tortilla med kyckling och hela sveriges olika ingredienser. Aldrig sett så mycket fyllning. Anyway, alla som känner mig vet att det innebär - OLYCKA. Min faster påpekade lätt att de borde frågat efter en haklapp efter att jag sölat ner mina leggings.. Eh ja. Jag är tyvärr ingen prinsessa när det kommer till att äta rätt, snälla, är ni sådana som sölar och geggar också? Jag behöver minsann en fanklubb eller någonting liknande. Det kan väl inte bara vara jag som äter som en tvååring? Eller?

Kommentarer
Postat av: Stina

haha här har du en till, jag spiller jämt men jag är iofs allmänt klantig!

2010-08-30 @ 20:40:40
URL: http://happyt.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0