KLÄNNINGEN


Skor/H&M Divided
Klänning/H&M trend
Väska/H&M acc

TORSDAGSKVÄLL. Jag saknar att springa iväg till möten direkt efter jobbet, ni vet, när stressen infinner sig och man inte alls vet vart man ska ta vägen MEN ändå lyckas? Den känslan är förvånansvärt underbar.

I HAVE A DREAM. Idag har jag haft denna låt i huvudet exakt från morgon till nu. Jag har en dröm. En dröm jag VERKLIGEN någon gång i mitt liv vill göra. Ingen vet, inte ens min mor, mina bästa vänner eller någon annan. Det känns bra att kunna hålla någonting för mig själv. Jag lovar att en dag berätta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

å jätte fin!!

2010-08-05 @ 07:04:41
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0