LÄSARFRÅGA

"Första gången som jag besöker din blogg och fu tusan vad jag gillar den!! Många av alla dina outfits skulle gärna få flytta in hos mig. 

Har du bloggat länge, vad arb. el. pluggar du? KRAM"

SVAR: Jag har verkligen bloggat länge.. det känns som en oändlighet. Kommer fortfarande ihåg i januari 2006, ni vet den där tiden när man tyckte lunarstorm var den största mötesplatsen någonsin, när jag satte mig vid datorn och bara började att blogga. Jag har tyckt att det varit roligt så länge jag bara kan minnas. Visst finns det gånger när man helt enkelt inte haft någonting att skriva, när man bytt blogg (läs HÄR) eller bara allmänt inte orkat MEN era kommentarer gör det bara så förträffligt roligt att fortsätta. Ni är FANTASTISKA!
Att jag på så vis även kan inspirera er i olika outfitar, att man faktiskt inte alltid behöver klä sig som alla andra, att man faktiskt inte alltid behöver bry sig om vad andra tycker och tänker, gör mig LYCKLIG. Ni är LYCKA!

Jag bor i Uppsala, jobbar på H&M och lever min dröm!

BILDER FRÅN år 2006:
48802-23
Jag var brunett ett tag..
Klicka för att stänga bilden
Jag var sexton år och skolans lucia... även tidningens!
Klicka för att stänga bilden
Och jag busade även då framför spegeln (höhö, vissa saker växer man tydligen aldrig ifrån..)
det är över nu
Jag gick ut tvåan i gymnasiet och passade på att bli fotograferad innan
vi tre
Och jag var omsluten av mina bästa vänner! HAHA, så längesedan.

SNÄLLA, nu kan väl ni andra också lägga in lite gamla goda bilder? Länka så jag får läsa :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Aaw tack sötnos :)

2010-08-10 @ 22:28:17
URL: http://sandraevaldsson.se
Postat av: Sandra

Hoppas du sovit gott gumman.

2010-08-11 @ 06:43:36
URL: http://sandraevaldsson.se
Postat av: B E C C A

Jag har lagt in några gamla bilder från när jag var liten och uppåt! Kika gärna in :)

KRAM på dig sötnos!

ÄLSKAR verklkigen din blogg, den är bäst!

2010-08-11 @ 11:11:21
URL: http://rebeccalahti.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0