THOUGHTS


Har ni någonsin varit med om hur allt bara rullat på i jämn takt, dagarna går förbi och man hinner knappt med.. sedan bara en dag, förändras allting? Man är åter tillbaka på ruta ett, inte bara i tankar och förnuft, utan i känslor som helt enkelt aldrig ger sig av. Egentligen tycker jag att det borde finnas någon knapp som bara raderar minnen och nollställer totalt - men i verkliga livet ser det inte ut som sådant. Tvärtom. I verkliga livet kan allt reflektera till hur du själv bemöter tankarna, hur du själv upplever sådant som varit och hur du själv vill kunna kämpa för att gå vidare. Kämpa är ett ord vars innebörd sammanfattar exakt mina tankar. Jag kämpar och kämpar.. och kämpar. Jag vet att det kommer gå, det kommer lyfta upp mig, men ni förstår - när jag precis kommit upp och blivit glad och känner andningen - då möts jag av det värsta. Och faller. Pladask. Det finns bara en. Det finns bara du. Och jag hatar det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Job 8:21

2010-08-30 @ 22:33:11
Postat av: emma

smokin' hot brud iaf!

2010-08-31 @ 11:10:10
URL: http://chasey.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0