DET VAR EN DAG PÅ JUNIBACKEN


Kön var närmare milen lång (nästan!). Vi stod i ösregnet i en halvtimme!

Järngänget stod uppställt! Haha!

Åh min lilla favorit! Hon provade på alla hål.

Och vi blev bemötta av dessa två. Någon som vet vilka? höhö

"Akta på dig, jag ska fram!" Det gäller att ta för sig när hela svenska folket är inne i samma byggnad

Jag besteg Pippis hus!

Eller rättare sagt, vi KVINNOR gjorde det!

Bästa bilden! 

Nu börjar vi resan...

... och sätter oss tillrätta..

Första stoppet blev hos självklara madicken (stopp och stopp, vi passerade i tåget...)


Sedan hade Emil hissat upp Ida i flaggstången.. så det kan gå.

Kanske därför han blev så trött och slocknade i skåpet?

Sedan kom vi fram till Stockholm om natten...

.. där vi hälsade på inne hos karlsson på taket

Jordens kanske mest äckliga råtta?

Ronja Rövardotter grillade korv

.. sedan blev hon så mätt så att hon skrek!

Det började brinna i en lägenhet...

... Bröderna lejonhjärta!

WOW!

Härlig bro - här skulle jag INTE vilja gå

Framme hos draken! HJÄLP!

Sedan var det sång och lekar..

.. "åh pappa haj..."

TACK. Vilken härlig dag vi hade det! Jag tror till och med att jag befann mig i samma uppskattande känsla som min lilla kusin ;) Det är roligt att hitta på grejer med barn!

Kommentarer
Postat av: Anonym

wow, kul!

2010-08-05 @ 07:42:55
URL: http://shopalicious.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0