& ALLA MINA SVAR!

Vad gör du på alla dessa möten? :) Underbar första fråga, jag går dit, sjunger, lyssnar.. Klicka in HÄR så får ni lättare en bild av hur ett möte kan vara. Mötena är oftast liknande till sätt och upplägg men det som gör ett möte unikt är dess talare. Min favorit kommer alltid vara John Bevere. Jag tycker att han är så energisk och härlig. Det syns verkligen i hans ögon att han ÄLSKAR att göra det han gör. När han berättade att han fick ett IG i alla sina uppsatser i skolan, i ALLA engelska ämnen (han är från usa) och ändå lyckats trycka sina egna böcker i tusentals utgåvor. Det visar på att ingenting är omöjligt för gud.
Vad är de roligaste när man bloggar? Jag tycker det är härligt att visa inspiration, att dela med sig av roliga saker man är med om OCH att det faktiskt finns så många som vill läsa. Det ger en kick i vardagslivet!
Vad ska man tänka på? Att blogga om saker man är intresserad av själv då det blir roligare för läsarna om skribenten är insatt i ämnet. Att inte vara för privat! Att inte kränka ner någon!
Har du ångrat något du skrivit på bloggen? Ingenting jag kan komma på förtillfället MEN såklart att man ångrat - då är det faktiskt bara att ta bort inlägget!
Hej, är en ganska ny besökare som inte riktigt hunnit läsa igenom allt. Skulle vilja veta var i Sverige du bor? Vad du inspireras mest av i kläddjungeln? Och om du har någon förebild (eller flera) när det gäller livet i allmänhet? Kram Åh vad trevligt, välkommen! Jag kommer ursprungligen från Örnsköldsvik, där jag bodde till dess att jag var 19 år. Nu är jag bosatt i Uppsala. Jag inspireras mest av olika bloggare MEN försöker finna min egen stil så gott det bara går. Förebilder är svårt att säga men jag ser verkligen upp till mina föräldrar och släktingar i allmänhet. Alla är så bra. ALLA tar hand om varandra och vi kommer alltid sätta varandras trevnad i första hand. Familjer är det viktigaste vi har. Inga kläder i världen kan uppnå den kärleken!
Hur har då råd att shoppa så mycket? Haha, med tanke på att alla mina plagg är under hundralappen (i stort sett) så går allt tydligen... Jag menar, under de senaste 5 månaderna har jag köpt, håll i hatten, 13 par skor. Yes!
Vad har du för utbildning? Jag gick mitt första gymnasieår på frisörprogrammet. Under vårterminen kände jag att det faktiskt inte alls var min grej så jag valde att byta till samhällsprogrammet med inriktning ekonomi. Vilket var ett bra byte för min del.. Där träffade jag min dåvarande pojkvän! Med tanke på att jag vägrade gå om ett år fick jag läsa in 4 100poängskurser parallellt med alla andra kurser. Det är nog det jag är mest stolt över i mitt liv! Jag klarade det med högsta betyg!
Hur lyckas du alltid vara så kreativ i ditt klädval? Det är kanske det svåraste om dagarna om jag ska vara ärlig. Jag älskar att vara kreativ, att alltid förnya, att aldrig riktigt komma till nöjdhetskänslan förrän man verkligen på riktigt är NÖJD. Då kommer leendet. Annars försöker jag bara pussla ihop det jag har i min garderob och få fram en fullpott.
Jag är superinspirerad av dig. Tack för din underbara blogg och fortsätt i samma stil & tack snälla du som läser ;) Det ska jag verkligen göra!
Är du livets ord-are? Isf, får du många kommentarer för det? är folk fördomsfulla? kramis! Nej det är jag inte. Jag går dit på alla möten MEN (ja, det finns ett men) jag är inte medlem där.. än! Saken är den att jag är medlem i Pingstkyrkan och trivs bra med det.. än! Såklart jag får. Med tanke på att jag är väldigt "öppen" angående min tro får jag kommentarer, frågor VARJE dag. Fördomsfulla är troligtvis bara förnamnet. Alla har sina anledningar till att inte gå dit, men jag tycker att man ska testa. De som faktiskt har gått dit har ändrat sina fördomar ganska brutalt. Varför är det egentligen så med människor? Varför har vi alltid fördomar? Jag menar, jag hatade (ja, hatade) HATADE verkligen kiwi när jag var liten. Jag sa till allt och alla att det var det absolut äckligaste man någonsin skulle kunna äta. Jag tyckte inte alls om det.. "Har du smakat?" "neeej" så smakade jag och vips, jag blev kär. Det var ju jättegott! Tänk på det kära människor, prova och se innan ni uttalar er!
Vart jobbar du? Vad har du för arbetsuppgifter? Jag jobbar på H&M och resterande håller jag för mig själv :) Tack!
Vad är du allra mest rädd för? Att bli kär! Det är faktiskt min största skräck. Annars är jag även höjdrädd, mörkrädd, rädd för fart MEN det värsta jag vet, av hela mitt hjärta, är MYROR.
Är han söta killen med gul pikétröja din kille? hoppaz! HAHA. Jag ska säga er att OM jag visar en man i min blogg behöver det INTE betyda att han är min pojkvän? MEN...
Är dina bröder också engagerade i kyrkan/troende? De är troende!
har du någon kille på gång? elr är det ngt ex du inte kommit över? VAD SITTER DET I LIKSOM, haha HAHA, ja kära du, jag vet inte alls riktigt vad du menar men någonting måste det väl ändå sitta i med tanke på att jag inte har någon?
Vilken avdelning på h&m jobbar du på? :) Åh, privat!
Vad är det finaste du vet? Familjer. Män och hustruar. Barn. FINA barn. Pojkar som har converseskor i olika färger och adidasjackor. Flickor som simmar runt i hundratusen dockor, dockhus. Rosa cab som barbiebil. Vardagslivet som blir till ett underbart mys. Öppen spis. Kärlek. Leva för stunden. Uppskatta varandra. Älska varandra. När ens största frågor blir vad man ska äta för dagen. Rensa ogräs. Tvätta bilen. Inga pengar i världen går uppemot ett hederligt svenssonliv! (MEN JAG VILL INTE HA EN HUND! haha)
Om du skulle veta att du blev stum imorgon och bara få säga en sista mening. vad skulle du säga?
"Jag älskar er, min familj"

Tack söta för alla frågor. Det är alltid trevligt att få svara på saker ni själva funderar över. Åh, trevligt låter som plant. DET ÄR UNDERBART! Jag känner nu också att jag börjar bli på bättre humör.. imorgon blir en bra dag!

Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.se

Trevlig läsning här =)



www.alexandrastyle.se

2010-08-06 @ 22:18:41
URL: http:// www.alexandrastyle.se
Postat av: Bella

Jag gillar dina svar! Du är så duktig på att skriva Malin, du måste i alla fall, till skillnad från John Bevere ha fått toppbetyg på dina uppsatser i skolan! :)

2010-08-06 @ 22:20:13
Postat av: MALIN INSPIRERAR

HAHA! Söta, min svenskalärare sa alltid till mig - "vad du än gör i livet, så skriv! lova mig det?" jag lovade.. och nu skriver jag ju en blogg :)



btw. uppsatser var det bästa jag visste i skolan!

2010-08-06 @ 22:35:19
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
Postat av: Linn

Tack så mycket för att du ville svara på frågorna, du verkar som en riktigt härlig person, inspirerande! Kul att du vill dela med dig av ditt liv och dina tankar, det gör dig mer personlig för oss läsare, och som alltid med ett leende på läpparna. Du är guld! (hoppas man ser ett litet leende på andra sidan skärmen:-) ) Kram på dig!

2010-08-06 @ 23:04:27
Postat av: Suss

Men kunde du inte ha sagt att du gillar ogräs? Då hade du ju fått komma till oss och rensa uppfatren tog hela gårdagen... :) Jag och M hade kunnat titta på och komma med saft och bulle när det passa :P

Kram Kram från oss i norr

2010-08-07 @ 10:31:16
Postat av: ina

jag går också i pingstkyrkan :)

2010-08-07 @ 14:51:48
URL: http://inaastrandh.blogg.se/
Postat av: mamsen

Familjen älskar dig oxå!!! Puss puss <3

2010-08-07 @ 22:00:50
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0