JUST NU|STOCKHOLM|JULKLAPPAR

Just nu på waynes och funderar över klappar

HALLÅ. Jag blir tokig. Hela sveriges befolkning har tryckt ihop sig till en massa gamar i ALLA butiker och klockan är inte ens halv ett? Varför sover inte människor nu för tiden? Eller är alla som MIG och är ute i god tid? Eh ja. Jag var bara tvungen att sätta mig ner ett tag och faktiskt fundera över VAD jag ska köpa - detta går inte. Gick in och tog allt jag ville ha (läs JAG) på H&M och kom ut med 6 plagg senare. Till mig då. Vad hände med min kära familj och släktingar? Nu blir det fokus på klapparna. 1 har jag åtminstone hunnit åstadkomma.

Jag slänger in något tidsinställt inlägg nu när jag ändå är på g. TREVLIGT att min panna är med på bilden ovanför.

Kommentarer
Postat av: lindababby

Mycket lättare att köpa till sig själv.. =) Jag har samma problem! =)

2010-12-13 @ 06:51:52
URL: http://finest.se/lindababby
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0