13:36 MITT 2009 DEL 1



Vi var hemma hos Frida vid studenternas (nu bor kvinnan i aus)

Jenny slutade på jobbet.. buu.

Johanna, Isak, Jonas och jag var på opera i sthlm. Fantastiskt härlig kväll.

Jag var tydligen med en snutt i sofis mode

Den första vårdagen i februari. Hurra.

Jag sydde om en klänning

Fia skulle åka till Åre på rixfmveckan och jag hjälpte till att packa.

Vi körde en SATC-grej.

ÅH vilka minnen man får, har jag verkligen haft ett toppenår? SVAR JA! Nu kör vi 2010. Gårdagskvällen var lyckad och det kommer bilder på det med!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser nice ut.. GOTT NYTT ÅR:)

2010-01-01 @ 14:14:26
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Elin

gott nytt år!

är det jag som är lite slow?! eller på vilket sätt var du med i sofis mode?

2010-01-01 @ 18:27:26
Postat av: Jenny

Sötis!!!!! Du är en underbar människa och jag saknar dig sjuuuuuukt mycket...!!! Puss och Gott nytt år =) =)

2010-01-02 @ 11:49:22
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0