16:28 PÅVÄG

Jag satt i alla fall stilla några sekunder sedan kom jag på den smarta idén: Jag möblerar om! Nejvisst, jag har inte ett stoort hus på 564kvm utan endast en 1,5a på 45kvm MEN det går faktiskt att lösa situationer på bästa sätt.. INTE SANT? Tanken med denna möblering var förstås inte att den skulle bli funktionell.. eller jo kanske, men då endast för mina nagellack, armband och ringar. Ni får se bilderna sedan...

Snart iväg till gymmet. Egentligen borde jag ha jordens största eloge för att jag ens öppnar dörren i detta väder. Btw. Det kommer en del två till min lista senare ikväll.. under min shopping ute kom jag på lite till grejer ;) Förstår att ni är nyfikna nu!

Kommentarer
Postat av: Hanna Westman

sv: tack så hemskt mycket! Gu vad roligt att höra :)

2010-01-27 @ 19:36:01
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0