18:57 JAG KAN INTE SITTA STILL

Sist jag skrev satt jag på waynes.. sedan har jag hunnit med att:
- Gå på stan och hitta de finaste skorna. På riktigt. JAG vill HA!
- Gått hem utan skorna och satte mig för att läsa en bok
- Insåg att jag inte alls hade tid att läsa för julen skulle UT
- Städade undan alla julattiraljer(?) och tog fram det nya
- Började stryka gardiner
- Satte upp alla gardiner
- Strök lite kläder till
- Insåg att klockan var mycket och gick till gymmet
- Gymmade i nästan två timmar
- Kom hem, dammsög
- Gjorde mat
- Ätit kycklingfilé med ransch
- Sitter där jag sitter och fryser

bara en helt vanlig dag då...

Kommentarer
Postat av: JULIA - fashionbyjulia

Fin blogg du har. Gillar designen :)

Allt bra med dig idag då? ;)

2010-01-06 @ 19:31:30
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0