19:31 HAR DU ALLTID VARIT INTRESSERAD AV MODE?

En tjejkompis frågade mig denna fråga för några dagar sedan och det fick mig att direkt svara: JA! Kan inte ens komma ihåg när jag INTE har varit det. Faktiskt. Jag och min kära mor var först på alla reor, redan i lågstadiet. "Mamma mamma, vi måste åka nu!" sedan stod man en halvtimme och frös. Men vad gjorde det när jag sedan kom hem med de ascoola orangefärgade jeansen och en magkort tröja? Vackert.

MINA ÅR:
6års avslutningen: Rutig klänning med en fin väst över
7års avslutningen: Kortkort beige jeanskjol och en knytblus, rutig.
8års avslutningen: Vit siden/chiffongklänning med knappar fram
9års avslutningen: KAN INTE KOMMA IHÅG?
10års avslutningen: KAN INTE HELLER KOMMA IHÅG?
11års avslutningen: Rosa chiffongtopp med markerade axlar och en längre jeanskjol till höga boots.
12års avslutningen: Jeanslinne med öppen rygg, beige högmidjad kjol och en beige skjorta över. SNYGGT!
13års avslutningen: Vitt linne med knyt till en kort jeanskjol från diesel (första och enda kjolen jag köpt för 900kr.)
14års avslutningen: Beige klänning med band och lockat hår!
15års avslutningen: MIN FAVORIT! Har aldrig någonsin haft en snyggare blommig klänning, tajt, halterneck och kortkort
16års avslutningen: Rosa klänning och lockat hår
17års avslutningen: Vit klänning med rosa blommor! Favvo!
18års avslutningen: Vit tubklänning med rosett i midjan. Hej student!

Det är faktiskt riktigt roligt att se tillbaka och tänka efter. När jag läser detta själv inser jag att man faktiskt på ett eller annat sätt hade riktigt bra koll även för såå många år sedan. Kul! Det får mig att inse att det jag gör idag.. är jag skapad till!

Nu åter till sjukstugan.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0