20:52 VISSTE NI ATT...

att jag vill - måla om på väggen
att jag har - skrattat i en timme över den där bilden!
att min senaste kyss - var sofia (haha!)
att jag lyssnar mycket på - mina överhuvuden
att jag funderar på - veckan som kommer
att jag pratar – alltid?
att jag inte gillar – gröt
att min första riktiga kyss – HAHA
att jag avskyr när folk snackar - bakom ryggen
att kärlek är – mer värt än någonting annat 
att jag gillar – film
att jag alltid kommer att – prata och prata och prata
att jag är förälskad i – min iphone
att sist jag grät var – varför gråta när man kan skratta?
att min mobiltelefon är – min andra hälft
att när jag vaknar på morgonen – intar jag dagen med stooorm. typ. eller somnar om.
att innan jag går och lägger mig – säger jag godnatt till ludde&teo
att idag har jag – jobbat och druckit hejvilt med kaffe (som alla andra dagar!)
att jag just nu tänker på - fina människor
att i kväll ska jag – titta på falk? Ja!
att i morgon kommer jag – jobba och ha kul!
att jag hoppas – på en fantastiskt härlig vår
att jag verkligen vill- av hela mitt hjärta.. allt gott till er alla

JAG ÄR INTE PÅ BLOGGHUMÖR IDAG. SKA FÖRSÖKA BÄTTRA MIG.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0