21:37 DAGENS




Klänning/H&M trend
Skor/Gamla ifrån.. skopunkten(?)
Väska i läder/H&M trend


Efter att jag tittat igenom dessa bilder kan jag med glädje meddela att jag ska ta tag i min krage och putsa spegeln imorgon. Håller ni inte med? O ja. Tänkte väl det. Just förtillfället är jag så fruktansvärt idiotiskt extremt snuvig att det inte finns någon ände. Jag står fast vid mina ord: HUR MYCKET KAN EN NÄSA PRODUCERA? Tänk om barnen i afrika hade kunnat få pengar i samma storlek som mitt snor. De skulle vara miljonärer. Har troligtvis aldrig i hela mitt liv snytit mig så mycket. Willys går runt pga min konsumtion papper. Jag säger då det.

Nu ska jag sluta prata äckel och skriva att jag idag bytt avdelning OCH att jag trivs som fisken i vattnet. Det kommer bli kanon. Idag var jag klädd som ovan och att få höra av flera st att man har en såå fin klänning är smickrande. Både från killar och tjejer. Tack. Jag gillar den också.

Kommentarer
Postat av: Johanna

snyggt!

2010-01-05 @ 10:52:52
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: Pania

Nice :)

2010-01-05 @ 17:15:37
URL: http://paniat.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0