21:57 SVENSKA IDROTTSMÄN&KVINNOR

DET GÅR INTE. Tydligen är någonting fel förtillfället men återkommer med bilder då. Dagen har gått i en väldig fart och NU sitter jag ner för första gången sedan lunchen klockan tolv. Puuh. Och människor klagar när de inte hinner vila klockan sju? Yeah right. Jag har till och med varit och fyllt på mitt kylskåp. Bättre än sist. Nöjd.

JAG ÄLSKAR att titta på sport, dock har jag inte gjort det på vääldigt länge känner jag nu. När jag bodde hemma satt vi jämt och tittade på sporten. Hockeykvällar var ett faktum. Fotboll likaså. Vad har hänt? DOCK känner jag nu att ett par skrillor och en härlig dag skulle förgylla min tillvaro enormt. Vill verkligen dra på mig skridskorna nu. Det är riktigt roligt att dra på sig alla skydd och hjälm och sedan kötta mot sargen. Typ. Vad jag babblar. Antar att det är för att jag inte visar bilder. Stackars er.


Kommentarer
Postat av: Maria

maaaalin, fina rara söta du (A) Du som jobbar på HM, vet du när bikinisarna kommer ut i butik, eller har dom redan börjat göra det?

2010-01-19 @ 00:38:55
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0