19:46 SVART ÄR DET NYA SVARTA





Halsband/H&M divided
Örhängen/H&M acc
Klänning/H&M divided
Skor/Dinsko
Spets/H&M trend (Kanske min favvo? Passar till allt!)
& en massa smink


FREDAGENS. Det var festtema på jobbet och jag drog på med alldeles för mycket kajal - bara för att. Gillart skarpt. Det blir sådana kontraster från att ha lite mascara. Jaja. Nog om detta. Har precis snackat med Johanna, lagat mat, lagt in bilder och BLOGGAT. Samtidigt. Helt otroligt. Jag undrar om jag har en raket i arslet..? Eller kanske fyra?

NU: Hårfärgningsdags. Spännande.
SEDAN: Fortsätter att visa min shopping. Stay tuned.

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh så tjusigt!

2010-01-25 @ 08:26:42
URL: http://passepartout.webblogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0