SOLEN SKINER ALLA DAGAR





1. Jag kan lugna er med att jag tagit bort nagellacket och målat nytt 2. Det bästa som finns är att bara njuta 3. Stranden blev fullsatt tio minuter efter det att jag tog kortet 4. Min söta lillebror har solen i ögonen.

NYÄNGET. Det jag verkligen gillar här uppe är att man inte behöver åka till samma ställe flera gånger - man kan variera. Överallt finns badplatser. Jag och min bror bestämde oss förra veckan att åka till nyänget (den plats jag gillar mest... inte han! haha). Vattnet är verkligen hur underbart som helst och jag hoppas av hela mitt hjärta att jag har tid att ta ett dopp där igen.. bara en gång!

Igår gjorde jag någonting jag aldrig gjort i hela mitt liv. Coolt? Förnamnet. Vänta bara...

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Spännande!

2010-07-14 @ 12:03:06
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: Anonym

ser riktigt härligt ut!

2010-07-14 @ 15:54:01
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0