HAR DEN ÄRAN IDAG!




Bild 1. Här var Viktoria 12 år och jag var 11 år, satt på ett möte under en europakonferens och målade läpparna.. får man göra det? Bild 2. Här hade jag precis flyttat ner till Uppsala, vi var båda 19 år och det var i juletid. Bild 3. Nyårskonferensen 09/10, Vickan var hemma från Israel. Bild 4. Viktoria och jag för någon vecka sedan...

VIKTORIA
Idag är det din dag. Njut. 22 år gammal. GAMMAL! Jag kommer ihåg allting vi gjort tillsammans, utlandsresor, alla hyss (eller okej, du har gjort hyssen.. jag har sagt "men nej, det får man inte för mamma!!!!), alla möten jag klagat innan "MEN KOM NURÅ".. och får tillbaka "VÄNTA, jag hittar inte...." (min kära kusin är verkligen en tidsoptimist!)... Vi är olika på många plan - men ack så lika på andra. Vi förstår ALLTID varandra. Vi sätter ALLTID varandra först (hoppas jag! haha) och jag vet att vi ALLTID kommer att finnas där för varandra. Vi är inte bara bästa vänner. Vi är av samma skrot och korn, samma släkte. Jag är så stolt över den här flickan. Viktoria kan så mycket om allting som jag inte kan (politik! argumentationer! spanska och språk! you name it!) och jag kan så mycket om saker som HON inte kan (matematik och kartläsning! höhö). Vi skrattar alltid. Vi har alltid roligt. Vi äter alltid OCH ett härligt minne för alltid - multivitamin.

Som sagt, älskade kusin, idag är det din dag. GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!
Jag älskar dig, din Mallan

Kommentarer
Postat av: amanda

svar: åh, jag med! så fint.

och gillar din header föresten!

2010-06-20 @ 12:02:55
URL: http://amandastyle.blogg.se/
Postat av: Emelie

hahaha, så söta brudar! Ni är underbara. Hoppas ni får en awesome day! pyss

2010-06-20 @ 12:06:39
Postat av: Anonym

härliga bilder. grattis till henne :)

2010-06-20 @ 19:16:34
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0