08:57 STRÅHATTEN


Köpte mig en alldeles ny hatt häromdagen OCH jag kan ha den. Trots att mitt huvud är lika stort som jordgloben själv kan jag HA den. Wow. Tänkte att den kommer vara snygg i sommar till vitt linne och jeansshorts. Vad tror ni? Hade svårt att somna för två dagar sedan så dessa plagg drog jag på mig strax efter tolv bara för att ha någonting att slösa min energi på. Gillar kjolen som kommer ifrån H&M trend, iofs det gör spetsen med och bustiern från H&M underklädesavdelningen (129:- är ett riktigt kap). Har en känsla av att det kommer vara ungefär såhär som man ser ut i sommar MEN kanske inte lika mycket hud? Weell. Det blir bra det.

NU ska jag packa ner matlådan och försöka göra mig klar för jobb.

Kommentarer
Postat av: Hanna Westman

sv: tack så jätte mycket!

snygg outfit!

2010-03-04 @ 15:16:34
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

du är huuuuur välkommen till gbg som helst!!!

2010-03-04 @ 21:55:43
URL: http://johannasten.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0