09:00 MITTEMELLAN

Malin, 17 år, page,

Jag försöker att inte blogga, men kan tyvärr inte hålla mig så jääättebra! Detta pga. omständigheter som egentligen inte bör skrivas här. Inte offentligt. Däremot är det SÅ roligt att blogga att jag faktiskt måste. Idag är det tvättning på schemat. Yey. Yippiieyey. Nästan. Igår gick jag på stan med Siri fika/lunch, sedan träning, efter det bjöd en killkompis ut mig på fika och tvkväll. Härliga tider. Han berättade dock att jag tyvärr haft min "storhetstid", att man nu förtiden ska vara runt 18/19 år, det är tydligen det nya svarta. Vi, över 20, är för gamla och börjar förfalla. Det känns ljuvligt att höra. Not. Vaknade denna morgon med världens magknip, efter fil och flingor känns det nu bättre.

Tänkte visa lite shopping senare också? Ja tack. Nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Lisa

finally du är tillbaka!

Tänk att man som läsare kan bli orolig bara för man förväntar sig inlägg! Lite creepy va?! hahha,

hoppas du mår bra Malin!

Stora leenden och djupa andetag!

2010-03-11 @ 10:36:08
URL: http://lisasrosth.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad har hänt? Eller är jag lost? Skönt att du är tillbaka iallafall :)

2010-03-11 @ 16:42:51
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0