11:36 KLÄNNING MED LÖS PASSFORM



Klänning med axeldetaljer/H&M TREND
Skor med skridskosnörning/Dinsko

Har hållit på att rensa hit och dit i min garderob - lova mig att ALDRIG köpa kläder. På riktigt. Sluta köp kläder! Det blir bara en massa arbete! Haha, okej, det kanske är jag som ska sluta med det.. har en känsla av att jag skulle kunna berika ett helt u-land med kläder. Mycket kläder nu, men jag är ju Malin Kläder Rönnquist.
Känner att min morgon har börjat på ett perfekt sätt (ja, jag åt kex och kaffe alldeles nyss! nöjd!) och tänker nu ta mig ut på stan för att kika ÄNNU MER på inredningsting.

MISSA INTE ATT KÖA IMORGON. 10.00 THE GARDEN COLLECTION. JAG LOVAR ATT DET ÄR VÄRT DET.

Kommentarer
Postat av: Lisa

men maaaaliiin!

jag kan inte imorn kl 10! skitskitskit! jag som varit in så mycket på senaste för delar av kollektionen släptes. men ååååh aldrig det jag ville ha!! och nu kan jag inte!

2010-03-24 @ 14:22:40
URL: http://lisasrosth.blogg.se/
Postat av: Emma

Kommer stå där prick 8.00 och vänta i två timmar, hoppas verkligen det är vääärt det :) Återstå att se

2010-03-25 @ 06:35:43
URL: http://emmspersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Wohoo plötsligt var lektionerna inställda och nu jävlar ska det köas!!

2010-03-25 @ 08:31:15
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0