21:39 BLOMMIG VÅR



Klänning/H&M The garden collection
Skor/H&M divided

GODKVÄLL alla goa och glada. Jag är på ett toppenhumör efter en helt förträffligt underbar dag på jobbet och sedan ett utomordentligt bra och HÅRT gympass. Det gillas. Men en sak jag gillar mer - den här klänningen. Tro mig, jag har fantastiskt fina plagg i min lya MEN jag tror inte att något av de är i klass med den här. Känner jag mig rätt kommer denna klänning leva på min kropp i sommar. It's a promise. 

(& jag gillar också att så många andra berömde den! Kul!)

Kommentarer
Postat av: mia

handlade av dig på hm idag och du va mycket trevlig och glad!! plus till dig!!!

2010-03-25 @ 22:52:54
Postat av: Lovisa

Vilken underbar klänning! Är "förälskad" i långa, vida ärmar. Så snyggt! Härliga färger också

2010-03-25 @ 23:12:12
URL: http://lovvan.blogspot.com
Postat av: annabjuhr

den är HELT underbar. jag köpte också den där igår plus den vita med rosor! :)

2010-03-26 @ 09:17:49
URL: http://annabjuhr.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej! Underbart vacker! Finns detkvar ngt på HM i Uppsala av denna kolletion?

2010-03-26 @ 12:10:19
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0