ANDRA DELEN


Vi använde min "outfitspegel" till mycket igår!

Daniel hittade en bil han faktiskt FÅR köra, haha, och passade honom perfekt

Calle & Andreas påväg för shopping

Här är det hopp för fulla muggar

Efter en massa klädprovning gick vi för att fika, här Calle & Eric

och det blev Eric & Andreas glada över

Daniel ser nöjd ut

Mat Mat Mat

EMPTY ROOM. Wow, vilken helg, som alltid när vi ses är det så himla roligt, jag menar, jag möttes av FYRA glada pojkar på parkeringen som dansade inför mig (haha!) i fredags och det blev kramkalas, men sedan nu, när de har åkt, är det sådär tomt så man vet inte ens hur man hade det innan denna helg? Hur kommer det sig? Jag säger bara en sak, är så fantastiskt glad över att jag en gång träffade de här människorna för tro mig - det finns inga mer underbara killar!

Jag som tyckte att Marie Picasso var löjligt känslig när hon grät på körslaget fick igen det för en stund sedan när jag själv fällde en tår..

Kommentarer
Postat av: Sissi

linnet du har på dig från Gina är så galet snyggt!



TÄVLING i min blogg - vinn valfritt armband!

2010-05-02 @ 15:18:32
URL: http://enligtsissi.blogg.se/
Postat av: Lorena

haha roliga & fina bilder =)

2010-05-02 @ 15:52:25
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0