JAG BÄR GÄRNA MIN KJOL TILL ALLTING JAG SER


foto: världens bästa faster

DÅ. Igår, när vi var påväg in till föreställningen (åh vilka fina bilder jag tog! MÅSTE lägga upp de i ett senare inlägg!) Jag blev bjuden av min kära faster och vi hade så roligt tillsammans.. När Debbie klev upp på scenen var fotograferingen ett måste - så jag nästintill missade hela dansen! MEN jag har ju den på film/foto.

SNART. Johanna ringde mig på jobbet och det blir tydligen SATC 2 ikväll. HALLÅ. Jag är överlycklig. Tydligen lät lite negativt.. egentligen VERKLIGEN.

Kjol från Weekday, skor H&M, linne Weekday, halsband H&M, sjal H&M, jeansjacka Vintage och väska Zara.

Kommentarer
Postat av: modemix/sheima

snyggggis

2010-06-01 @ 11:05:44
URL: http://modemix.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0