MIN DAG


Några minuter efter att vi anlänt i stan hittade vi en svensexa.. och inte vem som helst utan det var.... barabambambambaaaaaaa...

.... SIMONS. Haha! Mor betalade och jag fick mig en puss på kinden!

Sedan hittade vi en hel massa människor efter gatan och bland annat världens bästa vän EVELINE. Vi har känt varandra hela livet! När vi var små bodde vi grannar i sex år, hade en stor telefon där man enbart tryckte på EN knapp för att komma till den andre, hade en stig mellan husen och busade varje dag! Jag blir så glad av dig! "Men malin, du är ju så lång, sjunk ner!" Jahaja, samma visa varje gång :P haha!

Mor fortsatte att knäppa kort och Marlene + André stod för denna bild. Evelines storebror. De alla tre var ute på stan och shoppade!

Vi beställde fika på waynes och det tog ungefär 5 timmar och 43 minuter för mor att beställa in en cookie och cola. HAHA.

Nice, uppträdanden på torget i solens strålar!

Världens finaste mamma mumsar på!

Halsar colan som om det inte fanns någon morgondag.. haha, far undrade om det var slut på glas.. åh, detta får mig att tänka på "sommaren med göran" när Göran kommer på inflyttningsfesten och dricker direkt ur flaskan.. NI ALLA VET? Ja o ja!

och jag blev med på bild.. (nähä!?)

SOMMARKRYSSET. Hela familjen har satt sig i den stora (nya!) soffan. Här ska tittas. Vad tycker ni om övik? Fin stad? Fina människor!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

härliga bilder!

2010-05-15 @ 20:20:42
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Övik är mysigt. Min tatuerare bodde där tidigare så det blev en del turer ner. Annars är det ju paradisbadet som lockar, hehe :D

2010-05-16 @ 09:58:26
URL: http://emmasays.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0