SYSKONKÄRLEK

Jag busar jämt med mina bröder.. slåss aldrig.. BUSAR. Det är ju underbart roligt. Vet ni vad det bästa är? Att jag är äldst. DET MENAS att jag alltid har rätt. Jämt. Den som säger emot mig? Kittlar jag. När vi var mindre körde Oscar och jag mattbrottning.. man står på köksmattan och brottar ut den andre utanför mattan OCH då måste personen i fråga vara utanför i tre sekunder - sedan vinner man.. OS NÄSTA ELLER VAD? Jag är stolt. Tänk att vi kom på den leken själva.

SOL VIND OCH VATTEN. Jag vill ligga ute i skärgården och steka, istället sitter jag mitt i city på en balkong lika stor som ett äpple.

Kommentarer
Postat av: Anonym

härliga bilder!

2010-05-20 @ 10:39:05
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0