GOD MAT MED MIN BÄSTA VÄN


Foto: i somras

Wow, vilken helkväll med världens bästa Viktoria. Vi är så otroligt lika, men ändå så olika. Jag tycker ibland att jag pratar mycket (eh, läs hela min närhet tycker det) MEN den här kvinnan måste ha ätit fyra duracellkaniner innan hon kom hit. HUR MÅNGA ORD KAN MAN SÄGA PÅ EN KVÄLL? Nåja, vi snodde ihop tacoköttfärspaj med fetaost OCH sås på fetaost och tomater.. det var troligtvis det godaste jag någonsin, med hjälp av vickan, lagat. Fantastiskt gott!

Med detta inlägg vill jag bara säga att det bästa som finns är familjer. Tänk att man får stå personer så nära varandra!

Kommentarer
Postat av: Mig

Taylor swift-Mine

2010-10-17 @ 00:49:46
Postat av: Anonym

å fetaost e så gott =) .

2010-10-17 @ 09:25:10
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: B E C C A

SVAR: Okej! Synd att den inte finns kvar .. :/ Skulle så helst gärna vilja ha en svart pälsjacka till ett bra pris! Har du några tips? :)



Åh, jag håller med dig om familjer!

2010-10-17 @ 10:10:39
URL: http://rebeccalahti.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0