GODMORGON KLOCKAN 06.00


Sådärja. GODMORGON! Idag vaknade jag klockan 06.00 och knäppte av en bild, sedan somnade jag om. Lovade att visa en morgontröttMALINfrilla utan smink och här har ni resultatet. Såhär ser man alltså ut utan plattång och mascara, den bjuder jag på idag. En engångsföreteelse om man säger så. Hur ser dagen ut? Vad gör ni i detta mörker? Jag sitter framför nyhetsmorgon och nu i pausen blev det reklam för JULSKIVOR. Det börjar verkligen närma sig. Åh. Vad. Roligt. Jag vill nästan kasta mig in i alla avdelningar på Ikea bara för att köpa - allt!

På tal om ikea och allt, om en vecka kommer min familj och jag längtar brutalt mycket. Jag måste bara komma på en massa saker som ska fixas (det gäller att passa på när man har en byggare bob till far) och inhandlas - jag räknar med åtminstone ett ikeabesök. Frågan är bara vad man egentligen behöver? Typ... ingenting?

Kommentarer
Postat av: B E C C A

Haha åh vad söt! Du är lika fin utan och med smink! Som alltid, är du fin :)



Ha en underbar tisdagskväll! KRAM

2010-10-26 @ 21:32:25
URL: http://rebeccalahti.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0