TOG KURVORNA SOM PÅ RÄLS


10.12 Sitter på tåget mot Stockholm och läser denna tidning om Sofi Fahrmans liv, hennes bok och hennes hemlige pojkvän. Spännande.

13.08 Springer runt fram och tillbaka på drottninggatan för att fynda lite smått. Såklart hittade jag några grejer (man vill ju inte köpa alltför mycket). Fullt med människor överallt och jag började ångra mitt val att åka till huvudstaden på en fredag.

14.37 On my way back. Kände att jag bara ville åka hem när jag var klar och istället gick jag för att köpa en tidning plus godis. Två för 19:- (och på willys kostar de 6:- st vilket kap right?). Goda var de i alla fall. Lite ensamt var det när jag valde att inte ta min dator med mig men samtidigt väldigt skönt att slippa släpa..

SISTA CHANSEN ATT STÄLLA DIN FRÅGA TVÅ INLÄGG NER. SVARAR STRAX.
du är såklart välkommen att ställa vilken fråga som helst - nästan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gott me mentos =)

2010-10-02 @ 10:49:15
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: Michelle

Killen heter Andreas på bilden va? :)

2010-10-03 @ 11:26:01
URL: http://michelleewegert.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0