SVAREN


vad tycker du e bra me hösten ?=)( om de finns något ;) , haha ) Jag tycker det bästa med hösten är att man får användning för alla sina kläder, jag menar, utomhus är det kallt och man behöver lager på lager. Om jag haft pojkvän hade det varit som mysigast på hösten, mörkt ute, tända ljus, tjaa.. ni vet. Annars tycker jag helt enkelt att sommaren borde få vara längre och jag vill inte ens tänka tanken på att dra på mig ett par jobbiga, obekväma strumpbyxor. har du haft tandställning? :) Jag har inte bara haft tandställning.. jag har haft två. En uppe, en nere och sedan hade jag en sådan där tandställning man har om nätterna. Men hallå, det är värt det, nu är mina tänder som bäst! Förutom att de där nere börjar växa tillbaka, sägs att det kan bli så. För er som är intresserade har jag även klippt av mig bandet under tungan, ni vet det där som tungan sitter fast med. TVÅ klipp. Det var den värsta smärtan jag någonsin varit med om och jag kan fortfarande känna hur ont det gjorde i exakt hela halva ansiktet. Hualigen! Hej Malin jag är en tjej som kommer från SMÅLAND ;) och har precis börjat läsa din blogg! fastnade direkt! :) Men jag ser att du har mycket kläder från H&M trend. just trend är det en affär i Sthlm eller vad är det för spciellt med trend? hittar inte den på hemsidan heller :/ sen undrar jag var du jobbar :) HEJ! Vad glad jag blir att även smålänningar läser min blogg ;) Trend är en avdelning inom H&M och finns i olika städer, dock inte längre norrut än uppsala. Alla har inte trend vilket gör att den blir mer exklusiv. Vissa plagg finns från trend på hemsidan! Jag jobbar på h&m och det är det bästa jag vet! Vem är killen som du inte kan glömma? Allt om detta står under kategorin "kärlek" och ni får scrolla neråt. Din blogg är toppen, man får bra inspiration. Tror du att du kommer att bo kvar i Uppsala hela livet? Är du med i Livets ord, hur är det att vara med där?Tack för en bra blogg! Åh, tack snälla, vad glad jag blir! Jag tror verkligen inte att jag kommer bo kvar i uppsala i hela mitt liv, men som det ser ut nu har jag inga som helst planer på att flytta härifrån. Jag trivs verkligen här! Men låt säga, om jag gifter mig med en man som älskar att finnas i ett safari kanske jag behöver flytta med till afrika? Oddsen för detta är ungefär 1%. Nej, jag är inte med i livetsord (det är faktiskt en skillnad på att vara medlem och att gå dit) men jag går mer än gärna dit för mötenas skull och även för de bästa vännerna. Det är fantastiskt där och jag tycker fler borde prova innan de säger någonting som helst annat. favorit artist? Jag vågar knappt skriva det.. westlife. Det är det enda jag önskar mig på min födelsedag, en sång av detta band. Hur kan de vara så otroligt bra? Annars gillar jag även daughtry och lifehouse låtar. du är så himla snygg. jag vill vara du. hur gör du egentligen, för att lägga din make-up så vacker?? hur tänker du när du matchar dina kläder? några knep? snälla, lägg upp fler bilder på dig själv, man får inte nog. Ha, jag känner en viss ironi i detta inlägg och det är därför jag älskar det! Såklart jag ska fortsätta att lägga in bilder, det är ju min blogg. Jag älskar din look.. grymt snygg! THANKS! Jag undrar om du har tänkt att gå någon utbildning inom mode osv, eller vad ska du göra i framtiden tror du? Spännande och läsa svaren på frågorna sen! Jag har inte gått någon utbildning inom mode men det hade varit roligt! Visst läste man ett fåtal kurser när jag gick frisör men ingenting mer än sådant. I framtiden ska jag skaffa familj. Hej ja älskar din blogg! Hur skulle du vilja bli uppvaktad av en kille? Tjaa.. ett sms som lyder "hej älskling, platserna är nu bokade för tio dagar i new york, packa väskan, så ses vi på arlanda. xoxo" INGA KONSTIGHETER RIGHT?

Jag hoppas ni fått de svar ni ville ha, annars vill jag ge er detta också!

Kommentarer
Postat av: Sissi

bra svar :)

2010-09-05 @ 15:36:09
URL: http://enligtsissi.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0