MANLIGA FAVORITER


src. MODEMAN

Jag ska försöka att lägga in lite manligt mode åtminstone en gång i veckan, både för att det är roligt men framförallt därför att det efterfrågas. Jag är otroligt petig när det kommer till herrkläder - de måste vara rätt in i minsta detalj. Mina FYRA FAVORITER just nu är dessa:

1. SVART, VIT & KAMEL
Egentligen är den här kombinationen bara för klockren. Jag är fortfarande skeptisk till byxor i beige färg på män då jag helt enkelt bara inte gillar det. Ni vet.. beiga chinos osv. Jag klarar det inte. För mig blir det bara bla..ha. MEN därför fastnar jag för den här färgen - kamel. Riktigt snyggt. Kavajen har fina snitt och känns exklusiv och en helt vanlig vit skjorta - det är ju bara ett måste! Notera: HÖGST två knappar öppna!

2. KAMEL, VIT & SVART
Nejmenvadå tänker ni nu, den här "outfiten" ser ju precis ut som den föregående och ja - ni har rätt. MEN även här, jag gillar VERKLIGEN INTE trenchcoats i beige färg.. därför är jag glad över att se den här i rätt nyans - kamel. Tröjan är fin då den får fram nyckelben (åh, jag är så svag för vackra nyckelben att det vattnas i munnen då jag skriver detta) och sedan bara väldigt enkel. Notera: Knapparna på trenchen är i en mörkare färg. Vackert!

3. JEANSSKJORTA & KAVAJ
Wow. Vilken het kombo! Hörrni, ni som inte vet hur eller när er jeansskjorta ska användas - titta på den här bilden. Klockren! Han har valt att ha skjortan helt stängd vilket ger intryck ICKE SLISKIG och det gillar vi tjejer. Ibland får kragen gärna vara lite spretig åt alla håll och kanter.. det är upp till var och en. Notera: Jeans och svart är två färger som passar utmärkt ihop!

4. ORANGE FÄRG ÄR HET
Jag skriver dagligen (förlåt om jag är tjatig) angående den färgchock vi verkligen kommer få se i vår och då betonar jag för det mest hos kvinnor men ni ser ju själva - männen kommer ha på sig samma färger. Den här jackan är så otroligt vacker då den har lite färg av kamel på kragen. Jag tycker orange färg är snyggt till jeans MEN tänk på att byta ut de mörka jeansen då våren/sommaren närmar sig. Då vill vi se slitningar. Notera: Fina lappar på armbågarna.. mums!

Gillar ni sådana här inlägg? Ska jag fortsätta? Vad säger ni män?

Kommentarer
Postat av: M-A-N!

"och det gillar vi tjejer"?



Har inte alla tjejer olika smak precis som killarna?



Väldigt få tjejer (kvinnor) vill att deras killar (MÄN) ser ut som på bilderna, enligt mina erfarenheter i alla fall och jag har många sådana. Nu är ju jag över 30-strecket med och tjejerna i min ålder har kommit över den där fasen i livet då de vill att deras killar ska se ut som någon tagen ur en såpa de nyss sett på TV.



Smaken är som baken och den är som alla vet delad. Hade alla vetat (fattat) detta så hade modebloggarna vart historia redan ;)



Tjoflöjt!

2011-02-18 @ 19:31:26
Postat av: Elena

Snyggt! :)

2011-02-18 @ 19:31:38
URL: http://ellisono.blogg.se/
Postat av: Elin

Mycket snyggt!

2011-02-18 @ 19:51:48
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/
Postat av: Fashionfever

Bra inlägg! Kul att läsa även för mig som är tjej. :)

2011-02-18 @ 21:53:26
URL: http://fashionfever.spotlife.se
Postat av: Felicia

Sv; Desamma :*

2011-02-18 @ 23:00:31
URL: http://flickansblomma.blogg.se/
Postat av: Grace

That first photo is so killer!



Love Grace.

2011-02-19 @ 04:44:02
URL: http://squarectomy.com
Postat av: sanna

jag älskar dina "herr-inlägg" :D

2011-02-19 @ 04:44:39
Postat av: Kalle

orange har jag svårt för, skulle nog inte kunna ha det. mest för att jag va med på tiden när knallorange jeans va ok.. huh, högstadietid, orange jeans, bombarjacka och stålhettar. kan va den hemskaste trend nånsin haha! däremot rosa kan va fint! men som förta bilden är en din kombo, men måste va rätt beige! det är en ganska manliga outfit tycker jag. själv är jag nog mest den tredje! det är allt snyggare att ha knäppt hela vägen upp nu!

2011-02-19 @ 10:51:35
URL: http://kallenilsson.com
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0