LINNHERBERTSSON.SE


ONSDAG.
Igår funderade jag över hur mina besökare ökat så mycket och helt plötsligt ser jag min header i LINNS blogg. Tack snälla! Och ni är alla varmt välkomna att fortsätta titta in, det vet ni. Jag gillar hennes blogg extremt mycket då hon känns så naturligt vacker och även delaktig i kommentarsfältet. Linn har ett inlägg där hon skrivit rubriken Vad gör din blogg till den bästa? där du själv kan vara med och tipsa om din egen blogg eller någon annans. En bra idé tycker jag!

Annars har jag precis satt igång två tvättmaskiner, duschat och sitter nu framför nyhetsmorgon, helt perfekt. Somnade runt halv två inatt då jag funderade över vad som komma skall. Tre arbetsdagar kvar nu. Spännande. Spännade. SPÄNNANDE!

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Nu ligger några frågor på din mail :)

2011-01-12 @ 08:40:53
URL: http://slipsens.se
Postat av: Anonym

å va skoj ! , ja visst är det härligt o mixa gammalt med nytt , blir så snyggt!

2011-01-12 @ 08:52:41
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: Caroline

Läste en kommentar som du skrivit i en annan blogg om Denise Rudberg! Jag är också stort fan av henne och letar efter likasinnade :)

Är så himla sugen på att starta en chicklit-läsecirkel på nätet!

Vore kul om fler vore intresserade!

2011-01-12 @ 09:20:07
Postat av: lady thirty

åh vad roligt!

grattis :D

2011-01-12 @ 23:08:20
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ladythirty/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0