vilken kanondag?

oooo njaae. jag vet inte vad jag ska uttrycka mig med.
Lite varierande dag, lektion på lektion och sedan slut för denna dag. Skönt faktiskt :)
Åkte iväg och handlade, sedan hem.

såå nu väntar man bara på maten. Snacka om snygga bilder som jag sett alldeles nyss.
ska uppdatera med dem senare. Ooo ja :)
man måste ju gynna sina läsare som det sägs.

Ps. köp den inte!

Dagens mysterium:
Jag förstår verkligen inte vart låten kommer ifrån som jag hör just nu! Helt otroligt. Det spelas en sång i mitt rum men jag har INGENTING på, hjälp mig, någon som vet?

Kommentarer
Postat av: alexandra

sånt händer för mig jämt! det är så läskigt! HAHA

2006-04-04 @ 22:06:05
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0