resan

det slog mig nu när jag låg i sängen att jag aldrig skrev om min kära resa hit.
well, det är dags för det nu.

mor skjutsade iväg mig vid kvart i fyra eftersom planet skulle gå fem över halv fem, det visade sig då vi kom dit och efter att jag köpt min tidning att det där planet aldrig skulle gå, "tekniskt fel" och det stod med stora bokstäver "cancelled". jaha, sedan hörde jag i utropet att vid den tid som planet skulle gå, skulle även en buss gå, som skulle köra oss alla till umeåflygplats. happ, kul,
18.55 skulle då flyget gå i umeå, men eftersom allt tog en sådan tid vid incheckningen så gick det inte förrän en kvart efter det. kön var otroligt lång och varmt var det!

i alla fall hann jag precis med bussen från arlanda, eller rättare sagt, den stod och väntade på mig eftersom han såg mitt flåsande i backspegeln. :P yes. så jag anlände här i uppsala tio i nio. flygturen tog bara 50 min. hur snabbt som helst, piloten bara gasade på och jag hanna knappt läsa något förrän jag var nere igen. "aaftonbladet och expressen" tog jag i alla fall :D

nu sitter jag här och det regnar ute. illa minsann, eller vänta det kanske har slutat nu faktiskt :P
men ska bara vara inomhus idag ändå, se filmer & bara ta det lugnt :D äta gott och sådant. det får det bli.!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0