Två Dagars ShoppingTur

Saker och ting blir inte alltid som man tänkt sig - neej :P haha, men ibland lite roligare än man tänkt sig och ibland tråkigare, well well, man kan säga det såhär, det slipper ni höra om nu i allafall.
istället kommer ni att få del av min härliga lista på saker jag har gjort som inköp dessa två dagar, kanske inte så mycket men jag tycker att det räcker faktiskt:

- Jetset klocka - världens snyggaste med äkta swarowski kristaller - jag ÄLSKAR den av hela mitt hjärta och har funderat på att döpa den och ge den ett vackert namn - som minne forever!
- J Lo Parfym - ni vet den goda rosa?
- Underkläder - bh & trosor
- Svarta byxor
- Svart linne - hur snyggt som helst!
- LUX - duschcreme (2 st - varför bara köpa EN när två luktade hur gott som helst?)
- Mascara - Maybelline - testade en ny GÖR INTE DET!
- Deo, Oil, lotion - NIVEA
- Tandkräm :P haha, tro det eller ej men det är saker man alltid behöver!
- Lypcyl
- Hårsnoddar
- Läppglans (även här två stycken - mums, älskar olika sådana)
- Puderborste - ögonskuggeborste(pensel) 2 st
- Elvital balsam - rosa
- Svart lång tunn tshirt med knyt i midjan
- Svart/blå randig kofta
- Alfie och A lot like Love DVDfilmer
- Skor - vita skor i lack - hur snygga som helst ;) äntligen köpt dem!
- Hårspännen
- En stor bauta borste - har aldrig haft en sådan och kände att det var dags
- Vattenfast smink (isadora) mascara och även ögonskuggegrejs - skitcoolt och nytt!
- Svart diadem med rosett
- Vitt diadem - flätat
- Vitt hårband (har nog tjugoåtta vita nu MEN VET EJ VART JAG HAR DEM!!!!)
- Tissues - cool förp i alla fall!

kanske något mer också, vad vet man :P jag är nöjd i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste ju vara gjord av pengar¨, så mycket som du shoppar ! ;) maha.

2006-07-11 @ 17:31:44
Postat av: Anonym

Maaaaaaalin, skriv gärna oftare ! ;) Jag älskar att läsa det du skriver ! :)

2006-07-11 @ 19:09:31
Postat av: tess

ohlala inte dålig shoppingtur ;) håller med, skriv oftare :P

2006-07-11 @ 23:09:35
URL: http://touchoftess.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag tycker att hela du verkar vara en modeikon av högsta klass. Dina tips känns så "äkta" eller hur jag nu ska uttrycka mig :) Jag gillade tanken på att döpa klockan, klockrent ;)

2006-07-12 @ 18:05:32
Postat av: Malin

haha, och jag älskar att läsa era kommentarer - så ni vet det: jag tar till mig dem och ska göra mitt bästa! bara det att det är så otroligt mycket med jobb och sådant slit under sommaren - men ska göra mitt bästa! fortsätt kommentera gott folk ;)

2006-07-12 @ 18:32:29
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: ap

haha, fan vad patetiska ni alla är.

2006-08-11 @ 22:33:02
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0