& jag är hemma,

dagens inköp:
rosa skrivhäfte/bok - dvs en klipp & klistra bok - ÄNTLIGEN bra köp egentligen 70:- åhlens. tack!
pocketbok
leggings - svarta med spets
rosa naggellack - isadora
nivea - deo
tandborstfodral (ska ju resa om EN VECKA) yeaah
louis vuitton väska stor och läcker - äntligen! passar perfekt som handbagage
gucci plånbok - rosa
en grej till
grön ögonskugga - maybelline
beige ögonskugga - maybelline (båda mousse)
örhängen silver
två par svarta leggings igen (svarta tunna)

Och där var det roliga slut, jag som skulle spara pengar nu till england, men det sket sig ganska totalt, hade velat köpa en film/dvd också men det får bli nästa gång.

nu ska jag spara och på lördag bär det iväg. en vecka, det är absolut INGENTING!

imorgon jobb!

Kommentarer
Postat av: Anonym

louis vuitton och gucci, äkta?

2006-06-03 @ 16:02:25
Postat av: Shalalaaaa !

Du måste ha grymt mycket pengar ! :D köper jämt nytt ! ;) hihi ! ^^

2006-06-03 @ 16:43:50
Postat av: klara

då måste ju knäppa kort och visa upp allt grejer du shoppar! :)

2006-06-03 @ 19:08:15
Postat av: tra la la la la

heej, har en fråga? vad ska du göra i england? semester?

2006-06-04 @ 21:13:10
Postat av: Malin

haha, njaa, inte alls :P men jag jobbar på det! jag VILL ha mycket pengar, bara det att de försvinner dagligen :P oj oj!

I england ska jag träffa mina nära och kära, har en bekant familj där som jag inte träffat på HUR länge som helst. det bär av - snaaaart :)

2006-06-04 @ 21:59:44
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0