jordgubbar med mjölk/glass

olalalalala.... jag har varit somrig, precis plockat blommor längs vägen!
sådana man FÅÅÅÅR plocka!
jag älskar sommaren och plockar ALLTID blommor vid midsommar!
det blev kanon, men mammas kommentar
"Men malin, vad ska du göra av detta nu?"
jaa, det började jag fundera också när hon nämnde att vi inte längre har vaser.
Vilket balldrag! :P haha.
såå istället gjorde jag en specialare a la malin som jag kan dela med mig här.
jag fyllde en godisskål (genomskinlig) med vatten och sedan strödde jag ut blommornas topp utöver vattnet, det blev KANONERS! ;)
alla blev nöjda, men jag hittade också två vaser så att nu är en utomhus och en inomhus på köksbordet!
kanon!

har ätit kolor hela dagen - men någon måste ju äta upp dem, köpte kolor för 250:- HAHA: galet
men mamma betalade och pappa fick lov att gå ut ifrån affären när han insåg vad priset blev,
"men något så mycket hemskt," sedan suckade han och gick!

måste även berätta att när vi kom fram till flygplatsen skulle vi gå till bilen (det var pappa som hade parkerat den) och jag tänkte där i min ensamhet (jag gick sist eftersom min väska var så tung att dra och jag var trött som bara den - klockan var närmare tolv på natten) "tro om pappa verkligen vet var bilen är?!"
han gick då med raska steg bortåt slutet på parkeringen och vi var framme, jag sa "pappa hittade du ingen parkering längre bort?" vi skrattade, men hittade dock inte bilen. och det var då jag satte igång mitt NATTSKRATT sådant man får när man är trött. och skrattade och skrattade, en gubbe gick förbi och bara tittade :P

där gick vi klockan var nästan TOLV på natten och alla med varsinn resväska längs hela parkeringen, vi fick gå liksom EN RAD VAR! till dess att vi i mitten av parkeringen såg pärlan, eller min bror hittade den. skrek att den är hittad och vi kunde bege oss ditåt. jaa du pappa, han kommer inte ens ihåg vilken rad på parkeringen :P haha, men vi skrattade och den var återfunnen! "vänta få se nu,.." sa han allt för ofta och tittade sig omkring! :P haha.. jaa jag säger då det

nu väntar jordgubbar (mamma köpte tre liter idag) till glass eller mjölk? det är frågan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, härlig familj alltså. men du dagens outfit?

2006-06-19 @ 20:20:34
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0