home sweet home

idag var det tidigt upp för att jobba, eller inte direkt tidigt men jag började 12.oo - 16.oo
en bra tid för mig känner jag!
kommer hem och är superhungrig - verkligen! här har man fantiserat om att maten är framme på bordet det är dukat och allt! vad händer?
min mor har inte ens börjat med maten, såå jag hittade en lösvikt påse eftersom man är såå hungrig!
detta kommer att resultera i att man äter för mycket av det goda känner jag!

och hörrni haha, vi sålde JORDGUBBAR idag, tror ni att man blev sugen eller vad?
ååh, ge mig en gubbe eller två :)

när jag stod där i kassan insåg jag att det var längesedan jag tittade på pretty woman på tv:n ;)
det får bli filmen för ikväll!
och äta något gott till, popcorn blev jag sugen på nu! jaaa.
nu ska jag ta en smörgås innan maten

återkommer som alltid med mer av det roliga :P

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0