riktigt snyggt...

BUONGIORNO, ROMA! photo
otroligt vacker i hög midja på kjol och sådan blus upptill. nicole har minsann öga för fashion - vilken hit!

image
image
då: lyckliga och kära. nu; lyckliga och kära - dock inte MED varandra

MAIN SQUEEZE  photo

TOUR OF DUTY  photo
jag gillar kirstens jacka här, otroligt snygg!!!

BELATED WISHES  photo
ashley är läcker i LBD, men ja, vad smal hon blivit? eller är det bara jaaag?

och sist men (också minst?)


lindsay lohan är helt rätt i den lite kortare klänningen! bra smak - dock gillar jag inte riktigt mischas klänning, det hade varit snyggare med en sådan där bredare urringning på ryggen - helt rätt just nu!
men jag menar, den klär henne! :P vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

nick lacheys nya flicka är toppenfin iallafall, go for them

2006-10-14 @ 13:05:27
Postat av: malin

hon är riktigt vacker om jag ska säga vad jag tycker :P

2006-10-14 @ 18:06:44
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0