Till dig som är intresserad

Dagens frisyr: Uppsatt knut, enkelt och behändligt
Dagens smink: Foundation och jag plockade faktiskt ögonbrynen också
Dagens klädsel: Myskläder, linne och shorts
Dagens planer: Att Lina skulle komma men det blev inte av tyvärr, istället en tidningskväll
Dagens vill ha: Ett par stövlar, de absolut snyggaste, har önskat mig dessa av V
Dagens drog: Fergie's låt, helt underbar
Dagens tråkigaste: Ja hela dagen i stort sett, inte hänt mycket här inte
Dagens finaste: Att Victor struntade i att spela golf och åkte hem för att ta hand om mig, överraskade med "Elle" och sedan så pratade vi inte mer på hela kvällen. Har aldrig sett på maken till tidning, vad kan den väga? 5 kg? Haha, det tog mig två timmar att ta mig igenom denna och nu har Victor lagt sig. Jaha, han väntar nog på mig måntro.
Dagens köp: Mat och livsmedel på ica. Detta behövdes kan jag lova, har blivit juiceoman. Jag dricker juice till allt. bravo ska det vara! Så makalöst gott!
Dagens mat: Tänk dig allt du äter på en dag och ta detta gånger 10
Dagens humör: Hur bra som helst efter det att mamsen ringde, hon har nämligen köpt en present till mig och jag längtar så djuriskt till dess att de kommer hem! Idag tack :D haha, mer om detta vid ett senare tillfälle - olalala.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0