1 000 000 bakterier

... finns på händerna, är detta ett skämt? helt otroligt. Tvättar du händerna, med tvål och vatten, har du fortfarande 100 000 bakterier kvar på dina händer. Hur ska man då få bort allting? Inte undra på att det går sjukdomar överallt nu förtiden ;)

Aah, jag har shoppat :D Haha, åkte in till staden i en timme och körde runt på h&m, köpte giftoftheweekvarorna, dvs korsett med trosor, skitsnyggt men kommer aldrig att använda det haha, och även en munkjacka med hög krage. Jag är kär i den faktiskt, för jag har INGEN likadan. :) Sedan blev det inpackning och rakhyvlar också, alltid bra att ha.

Kommentarer
Postat av: Maria

De flesta bakterier är helt ofarliga och behövs. Utan bakterier skulle inte vi överleva. Bara så att du vet.

2007-12-08 @ 00:27:59
Postat av: MALIN

Maria: Ah det är sant och det är jag faktiskt, tro det eller ej, medveten om ;) haha, nej men det är bra ändå!

2007-12-08 @ 17:03:50
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0