Bakis av mat?

image1715
image1716
image1717
image1718

Jaa, det är så ljust ute att bilderna blir så ljusa från fönstret.. olala.. jag ser ut som en blekfis, men det passar bra såhär vid jul.

Det är HELT OTROLIGT. Den första smärtan jag kände idag när jag vaknade var "bakis" haha, jag har aldrig vart det förut men idag var jag nog det. Av All MAT! Helt makalöst vad man åt igår. "Jag ska aldrig mer äta" var det första jag sa när jag gick nerför trappen. Haha, jag var så otroligt mätt och mådde nästintill ILLA. Hemskt! Det värsta var ju att jag inte ens fick i mig mer än fyra köttbullar av julbordet. Ja, jag hade ätit för mycket godis och alla mackor innan. Helt dumt! Jaha, mitt eget fel. Men efter en timme var man hungrig igen och då dukade mormor fram allt GODIS på bordet, och sedan gick det någon timme, då blev det frukter och annan choklad, fudge ALLT! Jaha, efter en timme till blev det lussefika och sedan ÄNNU mer choklad. Haha, på kvällen kom jag hem och då kvällsfikade vi och jag åt upp mitt godis jag fått. Hmm, jag var bakis denna morgon och det känns som om jag rullar fram i världen nu. HEMSKT!


Snart ser jag ut såhär? Snälla "ANNA" hjälp mig? :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Oh hilfe!! Vet du om att Anna SKipper BARA är 38 år och röker. Inte så passande... Ja, alltså rökande då. Åldern kan hon inte göra så mycket åt. :-)

2007-12-25 @ 11:25:58
URL: http://ventileramera.blogg.se
Postat av: MALIN

Åsa: Vaa? näedu det visste jag verkligen inte. Ett, hon ser ju verkligen äldre ut och två, varför ska hon röka när hon leder ett sådant program? Nä hon är ingen förebild alls! :D

2007-12-25 @ 11:58:41
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0